maylifebloggen

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Kumiko - 2 juli 2013 11:41

Jaa, hej! Har inte varit så bra uppdatering nu på sommaren.. Har faktiiskt inte uppdaterat på en månad.


Fick en kommentar gällande novellen och ska nog snart börja.. Så ni kan skicka in idéer till mig! Men börjar så fort jag fått någon bra idé.


Som ni säkert sätt, har jag nu en header på min blogg! :) Den gjorde min småkusin till mig! ^^


Hon visade också en sida med fina bilder (inte kawaii relaterat..). Kolla in den om det intresserar: http://www.gosiamakosa.com/index.php/photography/horses


 

Hejdå alla tomater!


Ps, Crazy rubrik int sant? (by min småkusin.. :D)

pps, Novellen börjar snart ;D

PPPS , Småkusinen hittar ni HÄR : http://mobilfotografen.bloggplatsen.se/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hai♥ De e' ja som e hon som kallas Kumiko ♥
Jag är en Kawaii-Kraizy Tjej ^^ Jag bloggar om lite om varje! Läget,,musik,,,hm...! Och så lägger jag upp noveller ♥ lite anime / manga style ^^WELCOMNA x)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skall min novell handla om (kawaii förståss men..)??
 Fantasi & Vänner
 Skola & Vänner
 Vänner & Kärlek
 Fantasi & Kärlek
 Drama & Kärlek
 Du ska int skriva nån novell sa jag ju
 Kommentera annat alternativ (;

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hamtaro

Hamutaro - Hamtaro 6

Ovido - Quiz & Flashcards