maylifebloggen

Alla inlägg under maj 2013

Av Kumiko - 29 maj 2013 18:29

Jo,jag har läst vissa noveller hit på bloggplatsen och jo tänkte laga en egen som handlar

om en typ men vad säger ni? här finns så många söta bloggar om japan och kawaii!

Men har nån en novell om det? Nehhe? nå men jag ska fixa det om ni ba vill. Jag ÄLSKAR att skriva sånt,men jag vill ha en kommentar först   Sorry,men jag vill bara haa eeen eller fleer kommentar ! GE MIG EN NU! du mister inget ;DD hehe. men nu tänkte jag igen visa några sötis bilder på pastel goth och kawaiiiiiii:))))(hittar allt på nätet hihi)

HÄRRE GUD kunde bara inte låta bli med att sätta dom. Men nu dedär som jag SKULLE visa.

hihihiihi,ok nu börjar jag skojja för mycket :3 men den där e sååå gullig asså!
(Im a mother father gentleman) hihii
omg kunde inte låta blii HERRE GUUUD SÅÅÅ SÖÖTÄ (ok jag är crazy)
HEHEHEHEHE...äH Nu orkar n´jag inte mer...sorry att det inte blev nåt ..
              ________
             ( So sorry )
             -
           -
<(._.)>
 
 
JAG GJORDE DEN DÄR SJÄLV! ÄR JAG INTE COOOOOOL :DD ^^ok jag skojjade inte jag gjorde den faktist..<33
Helt samma minns om min novell som jag troligen gör och om inte så skrolla uppppp om du har dålit minne..
Sak samma minns o kommentera :) ska kanske ha fråge stund snart. Så sicka kommentar PLEASE<3
1 kommentar av dig = kommenterar dig tillbax.
CHIAO! <(^.^)^

Haj

Av Kumiko - 26 maj 2013 12:08

Hejjjj! Igår blev det ettt jätte kort inlägg, sorry! Men idag tänkte jag inte heller ha världens längsta inlägg .

Idag har det varit jätte blåsigt och det har regnat också,fy.

HAHA, jag hade läst så många anime/manga serier så det var jätte svårt att läsa vanlig, eller typ Kalle anka.

Jag tänkte ha nån tävling? Har nån ider?   Hehe den ser lite ut som jag IRL.


Och nu när  ni inte har nåt att göra, kolla in furukawa.bloggplatsen.se

sorry,jag har inte rigtikt fattat det där med att lägga in riktiga länkar. Men fa väl inte ännu :((

Jag har musik :DD

Nightcore - Lights.

Men nåja, nu kan ni fara.



SES I NÄSTA INLÄGH

Av Kumiko - 25 maj 2013 21:06

Haj folk! Jah vah påh stafettkarnevalen igår o' idag! Jag sprang 8gånger 50m igår (fredag) och då blev vi 4 i vårt hit ^(^.^)^
Men är ni i insta!? Jag är,och vore jätte glad om ni följer! mitt namn är där : raqel_02
Men nu för att avsluta detta kortta inlägg: BILDER! (I insta ser ni förståss mer dit sätter ja dagligen)
Ni ser min hund också. Ses inästa inlägg ^^

Av Kumiko - 23 maj 2013 17:46

Hejssan ;3 Hur mår ni då? Jag mår ok. Tänkte blogga lite om musik i mellan. BLOGGEN HANDLAR ju om allt!

(åvan) Är det en bra låt som heter Feel this moment , Pitbull featuring. Christina Aguleira.

Nå men mera musik senare. Från en sak till en annan ;) Jag fotar, så tänkte visa några foton jag tog med mib iphone idag.

     

Hehe,fågeln blev lite suddig för jag hamnade ta när bild.

Och så undrar jag om någon av er spelar minecraft?  Jag spelar Minecraft PE. På Ipaden.

    Där var några små bilder av ett fult slått jag gjorde nyss :DD Den blev osymetrisk :DDD

Och så ennu en fjärde sak till mitt inlägg!
VILKA MANGA BÖKER HAR NI LÄST?

JAG HAR LÄST :

K-ON! 1,2,3

ALICE 19th 1,2

SUGAR SUGAR RUNE 1,2,3,4,5,6,7

VARTIJAT (svenska: Väktare) 1,2

och mera! men minns nu inte direkt. (de här böckerna har jag läst nyss.)


FEMTE SAKEN I MITT INLÄGG :

hihii hittade några söta bilder

haha ;)

och så söta kawaii kläder till sist :33





SES DÅ I NÄSTA INLÄGG


Ps. tack för 100 sidvisningar <33



Av Kumiko - 20 maj 2013 13:23

Hejssan Hur mår ni dåååå? Jag blev glad för att ha 4 besökare...haha... men som ni vet är bloggen helt ny.

Jag har låst SUGAR SUGAR RUNE ala 7 delar (alla och alla) tills jag märkte att det fans 8 böcker

   

Så ser 4:ran ut. MEN JAG TROR JAG GÅR OCH SPELAR MARIO  

SÅ VI SES <33

BAI BAI

Av Kumiko - 19 maj 2013 17:32

Hej, detta är min nya blogg Bloggar b.la om everything men speciellt om : Manga, altså japan , mode , musik, och så publicerar jag några själv tagna foton. (ibland O3O)

Haha, jo men jag försöker blogga så mycket som möjligt :)

Det har varit jätte varmt ute i dag. Har varit hela dagen med t skjorta.

Kollade ni eurovisionerna igår? Tyckte nog bäst om kanske romenien.. HAHA just kidding han sjöng som en ooppera sjungare (en kvinnlig) lol. Estland var bra och finland. Finland är mitt hemland muhahha jag är självisk!

Läste tvåböcker av Sugar Sugar Rune

JAAAA, men jag har inget annat att SKRIVA (tänkte säga prata) om. Så, vi ses i nästa inlägg ;3




PS. Vad tycker ni om mus pekaren? JAG MÅSTE TACKA furukawa.bloggplatsen.se   !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hai♥ De e' ja som e hon som kallas Kumiko ♥
Jag är en Kawaii-Kraizy Tjej ^^ Jag bloggar om lite om varje! Läget,,musik,,,hm...! Och så lägger jag upp noveller ♥ lite anime / manga style ^^WELCOMNA x)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skall min novell handla om (kawaii förståss men..)??
 Fantasi & Vänner
 Skola & Vänner
 Vänner & Kärlek
 Fantasi & Kärlek
 Drama & Kärlek
 Du ska int skriva nån novell sa jag ju
 Kommentera annat alternativ (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hamtaro

Hamutaro - Hamtaro 6

Ovido - Quiz & Flashcards