maylifebloggen

Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Instagram

Av Kumiko - 25 maj 2013 21:06

Haj folk! Jah vah påh stafettkarnevalen igår o' idag! Jag sprang 8gånger 50m igår (fredag) och då blev vi 4 i vårt hit ^(^.^)^
Men är ni i insta!? Jag är,och vore jätte glad om ni följer! mitt namn är där : raqel_02
Men nu för att avsluta detta kortta inlägg: BILDER! (I insta ser ni förståss mer dit sätter ja dagligen)
Ni ser min hund också. Ses inästa inlägg ^^

 
 
❤❤❤

❤❤❤

6 juli 2013 09:31

💛💘💛💛💛

http://💌💙💙💙

Kumiko

7 juli 2013 07:59

Jaha....ö.ö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kumiko - 8 juli 2013 22:58

Själv såg jag bilen komma rakt mot mig. Jag han inte ens skrika. Jag kände smärtan i hela kroppen, men den försvann lika snabbt som den kommit. Jag öppnade ögonen. Men jag var inte på gatan,eller i sjukhuset. Jag var inte någon stans. Det var vitt. H...

Av Kumiko - 4 juli 2013 21:52


Äntligen! Novellen är klar. Vad väntar du på? Här har du!Regnet ösade ner. Jag gick med paraplyet över huvudet och tittade på de lägre klassernas elever som sprang omkring på skolgården och skrattade. Själv var jag inte glad. Mamma och pappa åkte til...

Av Kumiko - 3 juli 2013 15:32


Chiao! Till näst börjar novellen! Såå spännande va? Jag är i stockholm nu. Vi åkte med båten från åbo hit och här är jag ju! Vi hamna vakna 6:00 -_- Har ett par idéer för novellen, yei? Minns att rösta det skulle verkligen hjälpa! Hittills ...

Av Kumiko - 2 juli 2013 11:41


Jaa, hej! Har inte varit så bra uppdatering nu på sommaren.. Har faktiiskt inte uppdaterat på en månad.   Fick en kommentar gällande novellen och ska nog snart börja.. Så ni kan skicka in idéer till mig! Men börjar så fort jag fått någon bra idé....

Av Kumiko - 29 maj 2013 18:29

Jo,jag har läst vissa noveller hit på bloggplatsen och jo tänkte laga en egen som handlar om en typ men vad säger ni? här finns så många söta bloggar om japan och kawaii! Men har nån en novell om det? Nehhe? nå men jag ska fixa det om ni ba vill...

Presentation


Hai♥ De e' ja som e hon som kallas Kumiko ♥
Jag är en Kawaii-Kraizy Tjej ^^ Jag bloggar om lite om varje! Läget,,musik,,,hm...! Och så lägger jag upp noveller ♥ lite anime / manga style ^^WELCOMNA x)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad skall min novell handla om (kawaii förståss men..)??
 Fantasi & Vänner
 Skola & Vänner
 Vänner & Kärlek
 Fantasi & Kärlek
 Drama & Kärlek
 Du ska int skriva nån novell sa jag ju
 Kommentera annat alternativ (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hamtaro

Hamutaro - Hamtaro 6

Ovido - Quiz & Flashcards